Історична освіта в школах Волинської області (друга половина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лілія Сосницька

Анотація

Наукова розвідка присвячена цікавій і мало досліджуваній проблемі вивчення історії в школах Волинської області в 1944 – 1953 рр. У дослідженні зроблено спробу проаналізувати стан викладання цього предмета в складних повоєнних умовах, що характеризувалися цілим рядом особливостей.
У статті наголошується на особливостях досліджуваного періоду для Волинської області, що пов'язані як з відбудовчими процесами після Другої світової війни, так і з другою хвилею процесу «радянізації». Повний державний контроль над усіма сферами суспільно-політичного життям в краї позначився і на становищі освіти.
Авторка зауважує на труднощах, які виникли у викладанні історії в досліджуваний період. Перш за все це відсутність навчальних програм, підручників, навчальної наочності (історичних карт, таблиць, схем), нестача необхідної кількості кваліфікованих учителів тощо.
Встановлено, що історія як шкільний предмет займала вагоме місце в навчальних планах закладів освіти, проте в умовах тоталітарної радянської держави залишалася ідеологічно перевантаженою.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Сосницька, Л. (2023). Історична освіта в школах Волинської області (друга половина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.). Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Історія, (57), 130–137. https://doi.org/10.31861/hj2023.57.130-137
Розділ
Статті
Біографія автора

Лілія Сосницька, Волинський національний університет імені Лесі Українки

аспірантка кафедри всесвітньої історії

Схожі статті

1 2 3 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.