Історична освіта в школах Волинської області (друга половина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Наукова розвідка присвячена цікавій і мало досліджуваній проблемі вивчення історії в школах Волинської області в 1944 – 1953 рр. У дослідженні зроблено спробу проаналізувати стан викладання цього предмета в складних повоєнних умовах, що характеризувалися цілим рядом особливостей.
У статті наголошується на особливостях досліджуваного періоду для Волинської області, що пов'язані як з відбудовчими процесами після Другої світової війни, так і з другою хвилею процесу «радянізації». Повний державний контроль над усіма сферами суспільно-політичного життям в краї позначився і на становищі освіти.
Авторка зауважує на труднощах, які виникли у викладанні історії в досліджуваний період. Перш за все це відсутність навчальних програм, підручників, навчальної наочності (історичних карт, таблиць, схем), нестача необхідної кількості кваліфікованих учителів тощо.
Встановлено, що історія як шкільний предмет займала вагоме місце в навчальних планах закладів освіти, проте в умовах тоталітарної радянської держави залишалася ідеологічно перевантаженою.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.