Транспортна система Північної Буковини і Хотинщини у міжвоєнний період
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті автор характеризує основні тенденції розвитку системи шляхів сполучення Північної Буковини і Хотинщини у 1918 – 1940 рр. Досліджує стан залізниць, шосейних доріг, авіатранспорту та міського громадського транспорту.
У міжвоєнний період, окрім вдосконалення традиційних видів перевезень, були започатковані нові. Перешкодою до покращення транспортної інфраструктури стали значні руйнування в роки Першої світової війни. Впродовж 1918 – 1940 рр. довелося відбудовувати пошкоджені ділянки залізничного полотна, мости і станції, тому, лише у 1940 р. здано в експлуатацію нові залізниці: Чудей-Красноїльск та Берегомет-Селешень (Стебні). Аналогічними були проблеми із шосейними дорогами, стан яких в регіоні у 1918-1940 рр. був одним з найгірших у Румунії.
До прогресивних зрушень варто зарахувати налагодження постійного внутрішньодержавного і міжнародного повітряного сполучення Північної Буковини й Хотинщини, що стало можливим завдяки будівництву в м. Чернівці найкращого в Румунії аеропорту.
Якісних змін у міжвоєнний період зазнав і міський громадський транспорт. Окрім трамваю, вулицями міста пасажирів почали перевозити автобуси і тролейбуси. Запрацювали регулярні автобусні маршрути й між основними населеними пунктами краю.
Ключові слова: Північна Буковина, Хотинщина, транспорт, залізниця, дороги, трамвай, тролейбус, автобус.